Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Cars & Donuts

RÁJEN 2018.07.16. 08:00

bmw_m1_1979.jpgMa egy újabb csodálatos Hot Wheels szettet mutatok, több korábbihoz hasonlóan a Car Culture sorozatból. Ez most a Cars & Donuts címet kapta, az autókat értjük, a fánk pedig vélhetően onnan jön, amikor a jellemzően hátsókerekes autókkal kör alakú gumicsíkokat rajzolnak az aszfaltra. Más kapocs nem is nagyon létezik a szettben felsorakoztatott kisautók között, ennek ellenére elég jó a válogatás, mutatom is:

img_1978.JPG

img_1979.JPG

img_1980.JPG

img_1981.JPG

img_1983.JPG

img_1985.JPG

img_1986.JPG

McLarenünk már volt korábbról, ahogy a fehér Datsun sem újdonság, persze eleddig egyik sem volt meg gumikerekekkel, de az ötösből a maradék három sokkal érdekesebb: az Alfa már szóba került korábban a Forza-sor kapcsán (abban van a McLaren is), hát most ahelyett meglett így, és nagyon örülök neki, nagyon jól eltalált kisautó. (Nem lenne rossz egyszer majd valamikor egy bontottat is beszerezni, hogy a szintén csodálatos Matchbox-változat mellé tudjam tenni a polcon.) Tök új darab a BMW M1 Procar (ennek eleddig csak a MB-verzióját ismertük) és a békaszemű Impreza is, bár ez utóbbit nem teljesen értem, hiszen létezik már régebbről HW Impreza, de talán úgy gondolták, ide csakis a korábbi, békaszemes változat illik, így megcsinálták ezt is, ráadásul szokatlan módon nyitható motorháztetővel. Lelkük rajta, én örülök ennek is, Subaruból minden jöhet. Kíváncsi vagyok, érnek-e valamit majd ezek a díszes szettek pár év múlva, mert bár alapvetően a gyűjtés öröméért és az esztétikai élményért veszegetem ezeket, de nyilván az sem utolsó szempont, hogy ha mondjuk egyszer elegem lesz ebből az egészből, ki lehet-e majd szállni belőlük plusszal? A fenti pakk beszerzésekor az a szerencsés dolog történt egyébként, hogy valami miatt az amerikai eladó duplán küldte el, otthon kinyitottam a dobozt, és mindegyik kisautóból kettő volt benne. Nyilván nem szóltam neki, gyorsan megkapta a pozitív értékelést, kalap, kabát. Az így feleslegessé vált második szettet gyorsan el is passzoltam a megfelelő csoportban, ezáltal a Cars & Donuts végül nullszaldóval került a gyűjteményembe. Na ez az igazi jó fogás...

Címkék: retro hot wheels

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr8013508827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ződ2000 · http://egzostive.com 2018.07.16. 08:07:48

Azért az az M1-es élőben nem kicsit ütősebb. Kár hogy ez évben nem jönnek a Hungaroringre.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2018.07.17. 10:02:45

@Ződ2000: Ez egyébként szerintem a többire is igaz, még akár a békalámpás Subarura is, a mai napig szívdobogást kapok, ha élőben elmegy egy wrx sti mellettem. Bakancslistás, pedig állítólag nem is olyan jó. Mint egy Evo mondjuk :)
süti beállítások módosítása