Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Recolor

RÁJEN 2011.03.11. 09:00

Ma is újdonságok következnek, de csakis olyanok, amelyek csak színükben térnek el a már ismertektől - Matchbox-ok és Hot Wheels-ek vegyesen:

A Volvo P1800 pirosban volt meg eddig, de nekem ez a furcsa kék szín is tetszik, bár másodikként valószínűleg én inkább fehérben hoztam volna ki. Nem baj. Továbbiak a hajtást követően.

A Hot Wheels Subaru Impreza ebben a kékben a legszebb, ez kétségtelen. Egyedül az arany felniket hiányolom alóla, illetve talán a jelenleg sajnos egységesen kék lámpák kifestését, de minden ugye nem lehet tökéletes. Külön öröm a festett sár :)

A kis Datsun érdekessége ezúttal a virágmintás felni, ami viszonylag új a Hot Wheels kínálatában. Hát, nem tudom. Ehhez az autóhoz elmegy, de a Skyline GT-R-en már nem nagyon tetszene. A vidám szín mindenesetre jópofa, ötödiknek jó lesz, a fehérnél még jobban be is jön, de most már leállhatnának...

A Matchbox Toyota Land Cruiser-ek száma otthon már lassan kezdi meghaladni a racionálisan megmagyarázhatót, de eddig mindegyik tetszett, amit kihoztak. Vágyom még a zebracsíkosra, de azt nem egyszerű beszerezni, ráadásul zároltam önmagam elől az ebay ökantomat, nehogy kísértésbe essek, ugyanis ez most nem jönne jól az épp futó lakásfelújítás közepette.

A Sahara Survivor ebben a színben is bejön, de a legújabbat, a krómos festésűt nem vettem meg, elég ez a kettő. A festett golyónyomok és karcolások nagyon feldobják az összképet, nem mellesleg sikerült elérniük azt, hogy ebből évekkel később egy akkor már valószínűleg kopottabb darab is jól fog kinézni...

A Rock Shocker eleddig valahogy kimaradt az életemből, nem is tudom, hogy miért. Nézegettem sokáig, de mindig otthagytam, végül ez a színösszeállítás kellett ahhoz, hogy beadjam a derekam. Ez így, ebben a formában vadállat, kemény, férfias, brutális. A versenyautó alapjául szinte bármelyik egyszerű amerikai (vagy akár japán) pick-up szolgálhatott, ez egyértelműen nem derül ki, ugyanis minden beazonosításra szolgáló karosszériaelemet eltávolítottak róla, de én azt mondom, ez egy Ford F-250-es Super Duty, szimpla kabinnal. A kilincséből tippelem ezt. Ha van bármi jobb ötlet, várom! Folytatásként...

...egy újabb Jungle Crawler, amely a minap szóba is került, aztán egyszer csak hopp, elém ugrott, így hát megvettem. Elég jó együtt a matt fekete szín a sárga dekorációval.

A Jeep esetében csaltam, be kell vallanom. A tavalyelőtti első Jeep-posztban is látható ez a fenti Wrangler, csak ott még van rajta mindenféle csőváz és csomagtartó. Na, ilyesmi ezen is volt, de levágtam. A poszt fenti négy szereplője egy ötöspakk részeként lett az enyém, az ötödik elemmel darabbal most nem foglalkozom, mert az ment egyből a süllyesztőbe, és a Jeep-pel is az volt a tervem, hogy majd elcserélem, vagy valami. De mivel nem valószínű, hogy túl nagy lenne iránta a kereslet, még ha csak cseréről is lenne szó, kitaláltam, hogy inkább leszedem róla a sallangot - és így máris sokkal jobban tetszik! Tudom, barbárság a körömcsipesszel így megnyesni a MB által jól kitalált koncepciót, de ha egyszer úgy kevésbé jön be... Nektek? A mai utolsó szereplő egy csodás fekete színű Delorean, és az érdekessége, hogy a valóságban is létezik ilyen festésű példány - Black to the Future!


Remélem, a piros változatot már nem készítik el:

Szép napot!

Címkék: volvo matchbox military hot wheels

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr772679164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2011.03.11. 10:58:09

Az LC, a RS és a JC tetszik, kéne. DMC-ből csak ezt a feketét sikerült beszereznem, ezüstből majd beérem az időgéppel is, feltéve persze ha találok.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.03.11. 11:00:19

A Volvóhoz halgassuk meg Michael Jackson: Bilikék című dalát! 8-)

Ki volt az az állat, aki képes volt lecserélni a csodás eredeti felniket azokra az iszonyúakra a piros DMC-12-őn?!

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.03.11. 11:11:27

@pman: Az időgép a jövő héten fog itt szerepelni. ("Ha egyszer is feltalálják az időgépet, az azt jelenti, hogy már van...)
@Sam. Joe: Ki akart tűnni a DMC-tömegből :)

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2011.03.11. 14:31:15

A Jungle állatmód tetszik, a Sahara szerencsére megvan. A krómos nekem sem jön be igazán, de ez okés.(sajnos, a Rock Shocker -t nem sikerült anno kicsempésznem az ominózus, ajándékba vett pakkból, már a Saharánál is csúnyán néztek rám, épp hogy túlsurvivoroltam" :-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.03.11. 21:04:12

@pittlaren: Mondtam, ha látok, veszek. Ami mondjuk most nehézkes lesz, mert igyekszem kerülni azokat a helyeket, ahol játékokat árulnak.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2011.03.12. 19:24:45

@RÁJEN: Előre is nehézlovassági köszönetem :-)

Ami az önmegtartóztatást illeti: a mostanában sajnos elég passzív, indexes-topictárs Ádidinek van egy elmélete - én is osztom - az ilyen jellegű önmegtartóztatásról: a teljes absztinencia nem könnyen kivitelezhető, kortárs, hipermarketes vásárlásokkal lehet enyhíteni azokat a tüneteket, amelyek kisautó vásárlás iránti olthatatlan vágyban manifesztálódnak.:-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.03.12. 20:42:24

@pittlaren: Osztom a hiperes álláspontot, tüneti kezelésnek bőven megteszi. A fenti poszt jó része is ilyen beszerzések eredménye, vélhetően a hasonlókból lesz most több, mint a ritkább darabokból. De összességében mindenképp kevesebb új kisautó lesz...
süti beállítások módosítása