Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Land a lelke mindennek

RÁJEN 2022.02.06. 10:00

land_1.jpg

A legutóbbi, remek Mercis ötöspakkot bemutató posztban említettem, hogy van még ilyen, egy típusra épülő ötöscsomagom, nem csak a Ferrarisok és a Lambós. Elég régen megvan, és nem is értem, miért nem szerepelt még itt, de még az is lehet, hogy mutattam, csak nem találtam meg a bejegyzést. Mindegy, most megnézhetitek:

img-9356.JPG

A csomag 2016-ban debütált, a benne található kisautók egy öt külön tagból álló sorozatként is megvásárolhatók voltak. Legfelül egy SVX (csak jobb kerekekkel, mint az én régebbi példányomon), alatta egy Ninety, középen egy 2001-es Feelander (ilyenem külön nincs és nem is volt), aztán egy Discovery (ilyenem viszont volt, de már nincs), végül egy hosszú Defender. Egyértelműen az utolsó kettő tetszik a legjobban, a Disco természetesen a csodás angol rendőrségi festés miatt, de a Defender esetében is nagyon eltalálták ezt a színpárosítást, elég marcona lett tőle a kisautó. Mondjuk az utolsó linken látható speckó kiadásoknál azért nem jobb, maximum annyiban, hogy ez még megvan, azok meg már nincsenek :) Ahogy legutóbb is írtam, ebben az esetben is szép a doboz grafikája felül, az angol verseny-zöld színben pompázó embléma nagyon jól mutat a fekete háttéren, alul pedig a szokásos narancs sávban már a Matchbox-logo látható. Viszonylag jó állapotú a doboz, bár a tetején (úgy fotóztam, hogy ne látszódjon) van némi gyűrődés. Ebből sem sok fut itthon, így nagyon örülök, hogy a gyűjteményemben tudhatom. Nektek is bejön? (Két tetszetős darab még a témában emitt.)

Címkék: matchbox police

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr3417045162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

camell · http://indafoto.hu/camell 2022.02.06. 10:38:52

Az a fehér kerék nagyon feldobja a Freelandert, nekem az tetszik a legjobban (meg a színe is állat)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2022.02.06. 10:50:14

"Ebből sem sok fut itthon, így nagyon örülök, hogy a gyűjteményemben tudhatom."

De hát Te már nem is gyűjtesz!
(8<I

Jó, jó leállok, tökre örülök, hogy aktív vagy megint ezen a téren. A csomag amúgy vacak, mert tök savanyú. A Mercis még vacakabb. 8-))))

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2022.02.06. 19:16:33

@camell: Igen, az tényleg jól áll neki.
@Sam. Joe: Ez a csomag már több éve megvan ;) A Mercist azt tényleg nemrég szerváltam, de mentségemre szóljon, hogy szintén több éve akartam...
süti beállítások módosítása