A Land Rover, és azon belül is a Defender különböző verziói bizonyos szempontból nagyon hálás téma a kisautógyártóknak, mert a forma nem állítja őket nagy kihívások elé, az a pár formai jellemző pedig, ami alapján felismerhető, hogy egy Landyről van szó, és nem egy szegecselt oldalú mosógépről, könnyen elsajátítható. Viszont a G-Mercihez hasonlóan az ikonikus forma egész sok évig nem nagyon változott az igazi autó életében, így nagyon nehéz újat mutatni annak, aki egyszer kihozott egy Defendert kicsiben, utána leginkább már csak a színekkel lehet játszani... Ezt némileg megcáfolandó a Hot Wheels nemrég elkészített egy olyan változatot, amely újnak mondható, duplakabinos-platós kivitellel eddig ugyanis nem találkoztam ekkorában. Nézzétek csak meg Ti is, az első hosszabb posztom ez volt a témában, aztán volt azért egy rövidebb is, plusz egy-két érdekesség, no és persze a kedvenc, de lényegében, egy-két kivétellel, mind ugyanolyan... Ami nem is biztos, hogy baj, jó, ha van az ember életében állandóság ;) A most következő kisautó szerintem nagyon jól sikerült, hozza azt a vagányságot, ami az autónak a való életben is a sajátja, nem mellesleg ez a festés igazán telitalálat:
Egy kisautós HW-csoportban lőttem, egyből két példányban, szerencsére szinte bolti áron, és a novemberi börzén vettem át, majd egyből ment is az egyik bontatlanul az inventoryba, hátha egyszer jól jön majd - együtt a kis társaival, amelyeket szintén eredeti csomagolásukban pakoltam el:
Aztán simán lehet, hogy mire ezt olvassátok (jó előre időzített posztokkal dolgozom ugyanis), már a zöld T3-as is egy olyan kommersz darab lesz, amit akár a bababoltból is be lehet szerezni, a poszt írásakor ez viszont erősen a nehezen (értsd: drágán) beszerezhető kisautók közé tartozik. Vissza a Landyre még egy kicsit: kíváncsian várom a következő színváltozatokat belőle, ha lesz még ilyen menő, tuti veszek további pár példányt.
Utolsó kommentek