Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

10 friss Matchbox

RÁJEN 2023.09.09. 10:00

cad.jpg

Egy ideje nem vásárolgatok kisautókat, nem is nézegetem őket az üzletekben, így tök véletlenül szúrtam ki ezt a két újdonságot az Aldi egyik akciós polcán, és mivel egy ötöspakk 2000 forint alatt a hülyének is megéri, nem hagyhattam ott őket, még a végén megvette volna más. Az összesen 10 db Matchbox közül akad pár újdonság, mármint olyan, ami nekem eddig nem volt meg, mint például a kiváló brit versenyzöld színben pompázó Mini Countryman, a Range Rover Evoque, a Scania tűzoltóautó és a '41 Cadillac Series 62. Nem véletlenül nem szereztem be ezeket külön, de így nem baj, hogy meglettek. A két utóbbi a felsoroltak közül egyébként inkább a Matchbox Memories profiljába illik, ha még nem szerepeltek ott, egészen biztosan műsoron lesznek majd, részletes leírással, sok szép képpel. Én most csak egy-egy képet csináltam, de aminek kell, az így is látszik:

img-4357.jpg

img-4359.jpg

Érdekesség, hogy a Chevy AD 3100 már a 2-es Coffee Cruisers-pakkban is benne volt, csak más színben, viszont nagyon hasonló dekorációval. Kb. két évvel ezelőtt debütált a blogon ez a szappantartó formájú Aston Martin, csak akkor bordó színben, de ez a zöld talán még jobban áll neki. A bevezetőben említett Caddy amúgy nagyon tetszik, szépen megcsinálták, és ugyanígy bejön a babakék DS és az El Camino e legújabb variációja is. Az "Európai autópályák" csomagban legfelül látható Audi R8 is rendben van, de azt nem teljesen értem, miért kellett beválogatni ide ezt az egyébként teljesen jól kinéző tűzoltóautót. A másik csomag viszont válogatási szempontból hibátlan, egyik sem lóg ki, sőt a legfelső régi Ford tök jól illene még ebbe a posztba is. Azt meg csak most, a fotók bepakolásakor fedeztem fel, hogy a Cadillac alatt teljesen új, küllős-dísztárcsás kerekek vannak, abszolút telitalálat ez az ötlet az ilyen régi autókhoz, bár talán az ennél kicsit régebbiekhez jobban illenek. E két pakk beszerzését követően gyorsan csekkoltam, mi várható még ezen a fronton az évben, és hát úgy látom, a Wagons II kelleni fog - talán még az elsőnél is jobban bejön. Aztán idénre szerintem nagyjából meg is vagyok. 

Címkék: retro matchbox

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr318185421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2023.09.09. 13:27:57

Igen, nagyon szépen köszönjük, ez mind hozzánk tartozik, mint Illetékes Elvtárshoz a gumi - nem az autógumi, az nem hozzá tartozott. Countryman lesz, már be van időzítve egy másik pakkból. Evoque egyelőre nincs, nem tudom mi lesz vele. DS megvolt, többször is. Audi R8 volt, de csak érintőlegesen egy 3-as pakkból. Scania tűzoltónk nincs, nem tudom lesz-e, pedig ez is a profilunk. A Caffee Cruisers IV háromötödét pont a mai szent napon fotóztam le. Egyötöde még nincs, egyötödét meg már porsche lefotózta, majd post is lesz belőle egyszer. DE! Örömmel veszem észre, hogy a Chevy-t - ezek szerint - NEM LEHET normálisan lefotózni! Az nem kék, hanem kékesszürke és egyszerűen semmilyen - természetes, lámpa - fénynél nem sikerült az eredeti színében képet lőnöm róla, se fényképezőgéppel, se telefonnal! Nekem is mindig bekékül.
süti beállítások módosítása