A Vörösmarty térről. Én még ilyet nem láttam:
De az ötlet nem rossz. Ha minden budapesti szobrot így beöltöztetnének buboréksrácnak, előbb-utóbb ezért sereglenének ide a japó turisták...
A Vörösmarty térről. Én még ilyet nem láttam:
De az ötlet nem rossz. Ha minden budapesti szobrot így beöltöztetnének buboréksrácnak, előbb-utóbb ezért sereglenének ide a japó turisták...
A Ferrari mai, a Porsche tegnapi találat:
Sajnos - szokás szerint - megint csak teló volt nálam, ráadásul mindkét hely sötét volt, így nem nevezem a képeket a NatGeóba, de a lényeg azért látszik. A Porschéban ugye az a pláne, hogy mattfekete, vaze. A Ferrariban pedig - annyi minden más mellett - az, hogy bezony magyar a rendszáma :-O
Merthogy a törökbálinti Corába vitt utam tegnap, és végre meglett a fekete Majorette Impreza is a többiek mellé. És ha már ott voltam, egy francia rendőrt is betettem mellé, továbbá áttúrtam a HW-hengereket is, minek eredményeképp a nemrég itt szerepelt bitang LM kapott egy metálkék párt, illetve elhoztam egy T-Hunt$ Bone Shakert is, ez utóbbit jövendőbeli cserealapnak. Íme mind:
A Subaru továbbra is nagyon tetszik a Majorette-től, nagyon jól eltalált modell. A bal hátsó kerekén nem hiba van, hanem csak valami szösz, szerencsére. A hátsó lámpa kifestésére viszont nincs mentség, pont olyan, mintha én csináltam volna... A Megane jól fog mutatni a börzés Norev mellett, bár nem annyira vagány - viszont nyithatók az ajtajai. A Fordot a szép színe miatt zsákoltam be, az utolsót pedig próbálom megszeretni, de nem megy... Legközelebb megmutatom az első Husky kisautómat!
(Mert ezt jelenti a neve.)
A Chevy Caprice-ról már volt szó itt korábban, és ha figyelmesen olvastátok, akkor emlékezhettek, hogy a negyedik generáció a kedvencem közülük. De a harmadik is nagyon tetszik, sikerült is beszereznem egy pofás példányt, egy Maistót.
Metálkék fényezés, krómfelnik, és rajtuk igazi gumik jellemzik ezt a modellt. A stílus - mint a RED sorozat tagjai esetében általában is - a Custom Shop-os járgányok világát idézi, de akár a nemrég mutatott Undercover Chargert is említhetném viszonyításnak. Sofőrnek, utasnak csak valami mutogatós fekát, latínót tudnék bele elképzelni :D
Sok részletet kifestettek, az összhatás hibátlan, még úgy is, hogy az egyik hátsó lámpánál valami elcsúszott. Létezik ebből egyébként egy piros-fehér rendőr-verzió is, tervezem azt is beszerezni, ha meglesz, szólok. És végre megint péntek!!!
Először egy plüssmániás édibédi:
Aztán két sokkal kevésbé kedves autóstársunk a reggeli és az esti Csap utcából:
Hát így.
Megbízható, hatékony, gyors és cool. Pont, mint a hihetetlenül nagyszerű gazdája, Mr. Wolf a Ponyvaregényben. Még egy magyar tesztet is találtam róla, és ha minden igaz ugye, jövőre talán jön az utódja. Addig is pár részlet az aktuálisról, uncsi történelmi visszatekintéssel ezúttal sem fárasztalak titeket, mindössze két apró érdekességet jegyeznék meg: az egyik, hogy az NSX New Sportscar eXperimentalt jelent, a másik, hogy a prototípust Ayrton Senna tesztelte. Íme egy kép a valóságból:
Nem akarok kötekedni, de az igazi rendőrautó fotóján mintha más lenne a felirat az ajtókon :P Mindegy is, a lényeg, hogy a Tomica e modell esetében is hozta a formáját, szépet alkotott. A 2002-es modellfrissítés utáni verziót készítették el a szorgos vietnámi (!) kezek, amelyet leginkább arról lehet felismerni, hogy már (sajnos) nem bukólámpái vannak. Nem nyílik a kisautón semmi, de szerencsére az egyik (vagy talán inkább megmaradt) legjellemzőbb részletét, a teljes szélességű hátsó lámpát ügyesen oldották meg. Ez is a szélesebb kerekeket kapta, amik igen jól állnak neki. A rendőrös festés pedig szerintem majdnem mindennek jól áll...
NSX-ből van egy kevésbé szerencsés színű NSX-em is, még régebbről, íme:
Ez még, mint látható, bukólámpás, de jóval kevésbé kimunkált. Ennek ellenére nem rossz egyáltalán, főleg ha az Asia Centeres turkálós Majorette-henger árszínvonalát is figyelembe veszem, de egy kicsit több ráfordítással sokkal jobb autót készíthettek volna a franciák (vagy kínaiak, vagy kik). A zöld színről pedig azok a szegény bolgár Matchboxok jutnak eszembe, amelyek néha azért kaptak valami eszement színt, mert épp csak olyan festék volt az országban. No, ez is mindegy. (Létezik belőle egyébként normális(abb) színű verzió is.)
Szép napot!
A hétvégén ünnepeltük faterom nyolcvanadik szülinapját, és mivel kellett a hely a fényképező memóriakártyáján, visszaállítottam a minőséget 640x480-ra. A gond az, hogy azon is hagytam, így az aktuális képek ilyenek lettek, amilyenek. Először is nagy örömömre és megnyugvásomra sikerült pótolni a hiányzó HW kombi Chevelle-t, ez ugyanis talán a legszebb festése, nem mintha a sárgával vagy a kékkel bajom lett volna.
Ford-fronton pedig az alábbi kettővel bővült a gyűjtemény - surprise-surprise, egyik sem Mustang! A felső egy 1966-os Ford Fairlane, tehát nem az, ami a hasonló nevű filmből ismerős, hanem egy jóval későbbi évjárat. A valóságban ilyen.
Emez pedig egy Ford GT LM. Egy rendkívül pofás fantáziamodell, amely az általam erősen kedvelt Gran Turismo nevű PS-játékban tűnt fel, de a modellek között is szép karriert futott be, érdemes pl. egy pillantást vetni az AutoArt megoldására, nem semmi. A Hot Wheels is szépen oldotta meg a feladatot, átjön az aszfaltbetyár-feeling:
Mára ennyi voltam, este visszaállítom a gépet normális felbontásra, így a következő, Honda NSX-es posztban megint lesznek majd kattintható képek...
Hát igen, kéne.
Szép napot!
Ezúttal (is) Maisto, az alább mutatott Charger szöges ellenéte több szempontból is: egyrészt a Fresh Metal, azaz az ócó szériából való, amihez képest nem is rossz, sőt, másrészt aránylag élethű lett. A kerekek kiválasztása talán nem a legszerencsésebb, továbbá elfért volna némi festés is a lámpákra, de ebben a sorozatban néha már az is nagy szó, ha egyáltalán felismerhető, mit is akartak megformázni.
Beltér nem jutott, ezért a durva sötétítés...
Szép napot!
A múltkor mutatott Nissan mellé meglett a Charger is a játék alapján. Íme:
Túlzásoktól nem mentes tehát. De a színek nagyon jók! És a kötelező életlen kép:
Jó maradék hétvégét!
Ugye mindenkinek ismerős az érzés, amikor olvas egy tesztet mondjuk a Totalcaron, és arra gondol közben, hogy de jó nekik, bárcsak én is kipróbálhattam volna... Hát ma megadatott. Ezért a tegnap írt blogszünetet ezennel feloldom, mert ezt meg kell mutatnom.
Gondoltam, írok egy jó kis posztot az RS200-asról, de aztán a képkeresés közben erre bukkantam, így nem is írok semmit az igaziról. Az [origo] cikkét is érdemes átfutni.
A Matchbox 1986-ban hozta ki ezt a típust, több verzióban. Az enyém ezek szerint három évvel fiatalabb. A fehér alapon kék csíkos nekem eggyel jobban tetszik, de az én példányommal sincs semmi bajom.
Megviselt egy kissé, látszik, hogy játszottak vele, de valahogy ez nem áll rosszul neki. Masszív darab, terepes gumikkal és jó rugózással, az igaziakra hajazó mintával. Ami plusz, az a hátsó ablakon a szellőző - nagyon feldobja...
Szép kispénteket! (Ezt a kifejezést ma tanultam.)
Nem ragozom, a Nissan Silvia S15 tényleg egy állat:
Kicsiben is pofás, de létezik belőle szerencsésebb festésű változat - ennél nem igazán látszik az autó formája, pedig az a legnagyobb erőssége. Nem egy olyan nagyon könnyen fellelhető darab egyébként ez a Hot Wheels kínálatában, pedig 2006 óta 6 verzióban is megjelent. Az enyém a linken található infók alapján egy idei példány:
Találtam egy jó összeszedést a Gran Turismós Nissanokról, a videó előtt kattintsátok!
Driftvideó:
Szép napot!
De nem Honda. Hanem Toyota. Merthogy végre meglett a Majorette Corollája (kicsit lazán kezelik odakint ezt a Corolla-Auris kérdéskört, legalábbis az S2000-es versenyautó vonatkozásában), annyi idő után. Amikor láttam a boltokban, cirka fél éve, csak pakkban lehetett megvenni és sokalltam az árat. (Bezzeg mást lehetett külön venni.) Úgy gondoltam, ej, ráérünk arra még, majd csak kijön szingliben is. Ha jött is, engem elkerült, így kénytelen voltam más eszközökhöz folyamodni. Végül Breki szaktárs sietett a segítségemre és egy mérsékelten bonyolult logisztikai művelettel a kisautó végül megérkezett hozzám. A csomagban még két 928-as lapult, de azokról majd egy másik blogon olvashattok. Íme hát, amire oly' sokat vártam:
A képeket nézzétek el nekem, tegnap üzemeltem be az új állványomat, ami valójában nem is az enyém, hanem egy kedves kollégámé, ő viszont kihasználtság hiányában a rendelkezésemre bocsátotta, de még nem sikerült az elhelyezést és az optimális zoom-ot belőnöm, így a képek nem lettek 100%-osak... Az utolsó mondjuk elmegy.
Tovább után pár kép még az igaziról, köztük Alain Prost jégautója - aminek mind a 4 kereke kormányozható. Ugyanaz a Val Thorens felirat látható a Majorette-en is a rajtszám felett, mint az övén (legalsó kép).
Egy időben a fenti úr is a hármas számra szavazott (bár azóta inkább a hetes a szerencseszáma), ráadásul pont akkoriban, amikor én is ennél a csatornánál csináltam a marketinget, így az itt látható hirdetés részben nekem is köszönhető :) Kattintsatok a tovább gombra, hogy más hármasokat is lássatok!
A kékhez képest:
Ez egy fokkal jobb állapotban van, de sajnos ez sem tökéletes. Nekem azért megteszi, szeretem ezeket a kis Saabokat. Csak azt sajnálom, a 9.3-as és 9.5-ös nincs a Majorette kínálatában. Illetve ebben a méretarányban nagyon máséban sem...
Ajóreggelt!
Á, nem, inkább Protkó! :)
Amúgy pedig egy 733-as BMW a Majorette műhelyéből (kattintható képekkel):
Volt egyszer már egy ilyenem kopottabb állapotban, azt elbizniszeltem, de megérte várni, ezt már megtartom... És ha már a nagyvasaknál tartunk, szólok, hogy jelenleg M21-es Volgákat osztogatnak a Retroautók "újsághoz". Az enyém sajnos nem repül:
A tegnap említett Legós projekt elkészült. Az eredmény láttán megállapítottam, hogy van még hova fejlődni, nem ártana némi előzetes terv kompozíció-, háttér- és fények tekintetében, esetleg némi zene alá, legfőképp pedig egy állvány a fényképezőhöz, de mindezek ellenére nagyon büszke vagyok magamra, stop motion videót azelőtt még sosem készítettem.
Az alany gyerekkorom egyik kedvence, a Lego Technic Dune Buggy nevű, egyébként 8845-ös - nemrég beszerzett - készlete volt:
A fotókat a Picture2avi nevű programmal fűztem össze, az eredmény pedig alább:
Na? :) Az a terv, hogy lesz itt még ilyesmi máskor is...
A hét búcsúposztjában négy pályára épített Mercivel kívánok jó hétvégét!
Menj tovább a sok képhez!
Nem mondhatnám, hogy túl nagy rajongója vagyok a márkának, de azért van közülük, ami tetszik. Ilyen például az Octavia is.
Egy ismerősömnek van ilyen autója, persze nem piros és nem RS, hanem egy pezsgőszínű 1.9-es turbódízel, és az meggyőzött. Ő esküszik, hogy jobb a hasonló motorizáltságú Mondeónál és az Avensisnél is, én ilyen messze nem merészkednék, de hogy jól össze van rakva, az egyáltalán nem vitás.
Plymouth Fury volt már itt szirénás- és civil verzióban is, most akkor megint egy rendőr jön. Ezúttal Majorette. Évjáratban valahol a kettő között. Konkrétabban egy 1970-est kicsinyített le a Majorette, azaz a negyedik generációt. Bevallom, nem ismertem ezt a generációt, amikor először láttam ezt a kisautót, azt gondoltam, olyan furi, hogy biztos valami fiktív darab. De nem. Ilyen hülye arányokat csak az élet tud produkálni. Alább tehát az igazi:
Itt pedig a kis Majorette, nagy képekkel:
Megállapítom, hogy az igazin valahogy harmonikusabbak az említett arányok, mint a Majorette értelmezésén. De mindent egybevetve igényes darab, alul-felül fém, és a tető hátsó részére jutott némi plusz fényhíd is. A színe is jól eltalált, szépen rugózik, de a hátsó rugó egy cseppet megfáradt, így hát egy kicsit lepihent. Az oldalán lévő matricák sincsenek nagy formában már, de ezektől és pár kopástól eltekintve hibátlan az autó. Jó ideje kerestem ebből egy vállalható állapotút vállalható áron, hát most már nem kell tovább keresnem, ez tetszik.
Alább pedig némi bónusz a típus iránt érdeklődőknek, naggyá kattintható mint a kettő:
Nem győzök betelni a NAVÁs Filmhíradókkal...
Utolsó kommentek