Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Zúg a Volga

RÁJEN 2009.08.08. 19:49

Távoli vidék, kisbót, cigivásárlás. Megláttam a Gamer című "újságot", benne a Need for Russia 2 című játékkal, 449 magyar forintért. Mondok, nézzük meg, nincs is annál nagyobb móka, mint egy ezeröcsit kilinccsel előre végigterelni Csernobilon!

Install, beállítás, 800*600 felett szaggat, de nem gond, visszaveszünk a képből. Hát, az első csalódás az autó-kínálat: Lada (Nover néven, alig felismerhető), Moszkvics (Mosker), Niva (Nivar) és Volga (Volger, ezt adja fel elsőnek a gyorsjátéknál) - elég gáz, de mindegy, ez legyen a legnagyobb baj. Nem voltak nagy elvárásaim, úgy gondoltam, a minőség és az élmény majd minden bizonnyal a Cini Minis-dobozban fellelhető pécés játékokéval vetekszik, de még ezt is majdnem sikerült alulmúlni. Lassú a menü, nem mellesleg ronda, béna a grafika és durván csal a gép, így hamar inkább idegesítő lesz a versenyzés, mint izgalmas. Illusztrációnak alább egy kép az első részből, az legalább kinéz valahogy:

Érthetetlen számomra, hogy a képek és a videók alapján aránylag tűrhető első rész után (amihez nem volt személyesen szerencsém) hogy tudtak egy ilyen fos másodikat kihozni?

A lengyel fejlesztésű játék erényeiről is kellene írnom azért: az irányítás egyszerű és élvezetes, és a fentiek ellenére nem rossz poén ezekkel az orosz vasakkal versenyezgetni. Jobb lett volna, ha vesznek bele VFTS-t is, de talán majd a harmadik részben lesz :) Összességében vagy egy órát elvoltam vele, illetve holnap is adok még neki egy esélyt, tehát azt kell mondjam, nem bántam meg, hogy megvettem, de máskor ha zúzni akarok egy jót, virtuálisan persze, inkább előveszem a jó öreg 1NSANE-t, a világ egyik legjobb autósjátékát...

Kis videó az NFR (sic!) első részéből, zúz a Zápor: 

Szép estét!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr71297077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.08.09. 09:54:18

Nézd meg az 1nsane-ben a credit-et és ott a köszönetnyilvánításokat, aztán csodálkozz el jól! ;-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.08.09. 10:07:42

@Sam. Joe: Ne vágj fel, tudom, h benne voltál :)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.08.09. 10:11:09

Nem voltam benne, csak a nagyon korai kezdetektől láttam a játékot különböző fázisaiban és egy ici-picit segítettem nekik kiadót találni. De szerintem is egy olyan gyöngyszem, amit sokan nem ismernek és amikor valaki méltatja, akkor nekem - bár semmi jogalapom rá - hízik a májam! 8-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.08.09. 10:15:36

@Sam. Joe: Tehát benne voltál :P A Terep2 demóra én is emlékszem régről, én már azt is nagyon élveztem!
süti beállítások módosítása