Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Feuerwehr

RÁJEN 2011.06.06. 06:06

De szép szó...! :) Írtam nem túl régen, hogy nagy vágyam egy Siku T3-as, ami végül teljesült, a MB és a HW mellé most már ez is beparkolt!

Ez a már említett utóbbi Közlekedési Múzeumos börzéről származik, 500 forint volt, ami annak ellenére nagyon jó ár (szerintem), hogy vannak rajta kopások - és tűzoltó mivolta ellenére sajnos (már) nincsenek rajta létrák. Megvan viszont a vonóhorog, és a két hibátlan villogó is a tetején, a kerekeken is szép a festés - pedig ezek a részletek szokták a leginkább megszenvedni az idő múlását és a gyerekek gyakran destruktív elemekkel színezett játékkedvét. Extraként (a már említett, de hiányzó létrákon kívül) a felnyitható hátsó ajtót említeném, ami bár kissé nehezen jár, de még mindig jobb, mintha lötyögne. Mondanom sem kell (és persze látszik is a képeken), 'klasszikus' Siku modellként fém az alja, rugózik, szépen gurul - szóval összességében nagyon pofás kis darab, megérte várnom rá... (Akinek esetleg van elfekvő létrája ehhez a típushoz, ne habozzon szólni!)

UPDATE: pittlaren is nemrég írt egy "tűzverdáról", mely posztjához nagyon jól választott címet, jelentem, szombaton azt is beszereztem, mert nagyon jól illeszkedik a retróautók közé, nem mellesleg a 600 forintos vételára a kihagyhatatlan üzletek közé emelte a kis Skodát. Pont az addikton megjelent írás miatt nálam nem lesz róla külön poszt - és hát ki sem bontottam, így kép sem...

Címkék: volkswagen vw siku

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr62925760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.06.06. 12:20:33

Már majdnem olyan szép szó, mint a möbeltransportbetrieb.
süti beállítások módosítása