Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Dagonyázás Mercivel

RÁJEN 2010.10.13. 10:13

Van egy olyan sejtésem, hogy a beharangozó alapján nem arra számítotok, ami most következni fog. Ugyanis nem a Matchbox-féle 350-est mutatom be, hanem annál egy számomra sokkal érdekesebb darabot. És jóval nagyobbat. Gyermekkoromban volt egy kedves szomszédunk, akinek a nálam pár évvel idősebb fia, Sanyi, szintén erősen rajongott az autókért, kisautókért. Néha játszhattam a játékaival, már amiket nem sajnált a kezembe adni, pedig nem kellett volna félnie, más játékaira a Fiatos fiaskó óta különösen odafigyeltem. Na, neki volt többek között egy csodás Fiat 128-asa 1:24 körüli méretarányban, de nem is ez a lényeg, hanem hogy a kisautó sáros festéssel rendelkezett! Ez nekem nagyon bejött, nem is láttam azelőtt ilyet, és persze azóta sem sokat. A gyártója pedig a Polistil volt. A cégről mindig azt hittem, hogy a Burago elődje, de nem, a linken elolvashatjátok, miért és hogyan nem. Sajnos a vállalat 1993 óta nem létezik, ami egyben azt is jelenti, hogy a jó állapotú Polistil modellek ára szépen kúszik felfelé... Így igen komoly szerencse kellett hozzá, hogy mindössze 99 centért lett az enyém az alábbi csodás Mercedes-Benz 450 SLC, plusz 4 font szállítási költségért, Ciprusról, 1:24-es méretarányban (és járt hozzá a megviselt gyári doboza is):

A karosszéria fém, alul műanyag, és bár nyílnak az ajtók, viszonylag egyszerű az egész autó kivitelezése, inkább játéknak készült, mint polcdísznek, ez abszolút tettenérhető. Szóval amúgy nem egy nagy eresztés, de az autó besározása annyira egyedivé teszi, hogy csak na! Még az ablakra is jutott, sőt egy kevés belülre is, illetve a kerekekre is. Élőben hihetetlenül jól néz ki, remélem, ebből sikerült valamit visszaadni a képekkel... A hajtás után még pár fotót és egy mozgóképet is találhattok az igaziról.

És a film, amit érdemes végignézni, bár a Merci csak pár mp-ig szerepel 3:40 körül:

Minden jót!

Címkék: retro mercedes polistil

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr122350498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.10.13. 11:24:29

Valóban nem mindennapi a megjelenése.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.10.13. 12:49:13

@pman: Szerintem szuper ötlet. Jó, nem teljesen egyedi, de ettől még vadállat.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.10.13. 13:53:45

Mázli, hogy nem gyűjtöm ezt a méretarányt! ;-)

jewdi76 2010.10.13. 16:31:05

Fura szerkezet, de kedvelem a fura szerkezeteket, így elfogadnék egy hasonlatosat.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.10.13. 16:41:51

@Sam. Joe: Tényleg mázlista vagy :)
@jewdi76: Nem olyan fura ez, ha leszámítjuk a sarat rajta, simán elmegy Buragónak. Keress rá a neten a Polistil Fiat 128-ra, egy olyat egyszer még szereznem kell.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2010.10.13. 19:38:45

Ó, ez marha jó! bírom az olyan modelleket, amelyek kevésbé sterilek, és nem "szalonállapotú" modelleket mintáznak. Nos, ez kétségkívül az.... Nagyon tetszik!

jewdi76 2010.10.14. 09:38:25

Arra gondoltam hogy játékszerű megoldásai vannak, a matricázás, az első lámpák illesztése, a végletekig leegyszerűsített formavilág, mégis a sarazással feldobva vitrinbe kívánkozik, mert ugyan nem egyedi megoldás, mégis vonzza a tekintetet. Sajnos az ablaktörlő is vonzza, nem került volna semmibe ha a maszkolást az ablakon az ablaktörlők pozíciójához igazítják. Apró hiba, de feltűnő ahhoz hogy ne foglalkozzunk vele.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.10.14. 09:49:24

@pittlaren: Hát én is erősen... Örülök, h tetszik, ha minden jól megy, és miért ne menne jól, lesz még folytatás.
@jewdi76: Igen, kézbe fogva is játékérzése van az egésznek, könnyű, de masszív. Pont ezért igyekszem elvonatkoztatni attól, hogy időközben felnőttem, így kritikusabbá váltam a hibák iránt - így sokkal könnyebb rajongani érte :)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.10.14. 09:53:12

@jewdi76: De, de csak a második, mert kimoderáltam ;)

jewdi76 2010.10.14. 11:01:53

Köszi!

Nem bajom ha játékszerű, gyűjtök én is mindenfélét, még régi műanyag ladát is.
Polistilem nincs, de polistil licenszes orosz modelljeim vannak. Más szemmel nézem mint egy Autoart-ot, és így mind szerethető, csak másképp.
Szerintem az a bolond aki egy krugozort akar BBR-el összehasonlítgatni. Nekem hiányozna a sokszínűség.
süti beállítások módosítása