Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Greenlight filmes autók

RÁJEN 2018.08.17. 08:00

matrix.jpgMa a Greenlight legújabb filmes sorából következik pár hiánypótló darab - de sajnos (persze a sajnos itt relatíve sajnos) mindet csak bontatlanul tudom megmutatni. Az első a Mátrixban (is) szerepelt Lincoln Continental, amely már nem egyszer volt a blogon téma, először 2009-ben, másodszor ugyanabban az évben, majd 2011-ben, igaz, ekkor két a maihoz képest újabb típussal, végül pedig 2014-ben. A mai kétségtelenül a legrészletesebben kidolgozott darab, illetve abban is ez a példány a legerősebb, hogy van hozzá csomagolás, nem is akármilyen - igazi polcdísz! Egy érdekesség a filmes autóról: nem ugyanaz az autó szerepelt a három részben, az 1999-es elsőben egy 65-ös volt (ez, amit kicsiben is mutatok), a folytatásokban pedig egy korábbi évjárat. Mi ez, ha nem hiba a mátrixban? ;)

img_8204.JPG

img_8206.JPG

img_8207.JPG

img_8208.JPG

A hiánypótló szó nem is igazán a fentire, hanem a most következő kisautóra érvényes, más gyártó ugyanis nem készítette el a Matchbox-méretnek is nevezett 1:64 körüli méretarányban a Mad Max ikonikus Ford Falcon XB modelljét, egészen eddig legalábbis. "Sima" Ford Falcon volt már errefelé, persze, ráadásul lassan 8 éve, de azért ez az igazi:

img_0329.jpg

img_0331.jpg

img_0332.jpg

Az A-team (Szupercsapat) GMC Vendura furgonja a gyűjtőknek eleddig leginkább Hot Wheelsként lehetett ismerős (bár egyéb gyártók is megformálták MB-méretben, több-kevesebb sikerrel), mégis úgy voltam vele, hogy ha már lúd, legyen nagy, fekete és kövér, szóval behúztam ezt is, ki tudja, lesz-e később?

img-2360.JPG

img-2361.JPG

img-2362.JPG

A csomagolás hátoldalán a sorozatból vett jellemző idézetek szerepelnek a főszereplőktől, az autóról kevés szó esik. Ugorgyunk. A most következő kisautó magában nem túl érdekes (na jó, dehogynem, inkább úgy értem, hogy) szerepelt már a blogon több kivitelben és több gyártótól, pl. Johnny Lightning modellként civilben itt, Matchboxként pedig emitt, itt volt tehát az idő, hogy a Greenlight megoldását is beszerezzem, és ha már így tettem, akkor az legyen filmes. Így is lett, a Terminatorban szereplő rendőrautót tudom nektek megmutatni:

img-2363.JPG

img-2364.JPG

A többihez hasonlóan példás kidolgozottságú kisautó, és a csomagolás is nagyon jól sikerült. De folytatom: nem a bevezetőben említett új eresztés tagja, ráadásul már volt is szó róla, korábban a blogon, de szerintem hiba lenne innen kihagyni az 1974-es eredeti film 2000-es, Tolvajtempó címen ismert - és szerintem nagyon is jól sikerült - feldolgozás zászlóshajóját, Eleanort:

img_8209.JPG

img_8210.JPG

img_8211.JPG

img_8212.JPG

Azért válogattam be mára mégis, mert nem igazán jártam (fotóztam) még körül korábban, úgyhogy ez most egyfajta pótlás. A kisautó, a Greenlighttól nem meglepő módon, hiteles feldolgozása a filmben is látott 1967-es Ford Mustangnak (óppardon, Shelby GT500-nak), színek, arányok, dekoráció, body-kit, felnik mind rendben. Az ajtók nyithatók, és ezt volt szerencsém kipróbálni is, régebben volt ugyanis egy bontott darabom, amit azonban egy nagyobb pakk részeként eladtam. már. Végül pedig a Corgi, a Johnny Lightning és a Hot Wheels mellé be tudom tenni a Greenlight-féle Ford Gran Torinót is, amely természetesen a Starsky és Hutch című krimisorozat Zebra 3-asa, mondhatni, mindenki kedvence. Csikós itt írt is egyszer a (vagy 'egy'?) magyarországi példányról, autós találkozókon pedig magam is megcsodálhattam közelről, többször is. Ez itt az:

img_8198.JPG

img_8199.JPG

img_8200.JPG

img_8201.JPG

img_8202.JPG

Mind közül (eddig) ez a legélethűbb, lerészletesebb darab, ehhez képest a JL és a HW is csak játék, a Corgiról nem is beszélve. Méretesebb is amazoknál, de nem zavaróan nagy, pont jó. Mint fentebb írtam, ezek nem csak most bontatlanok, hanem terveim szerint azok is maradnak egy jó ideig, így mutatnak ugyanis igazán jól, ezeket máskor sem nagyon szoktam kibontani, bár van olyanom, ami eleve pőrén érkezett, de nem ez a jellemző. (A HW A-team GMC-jét magam bontottam ki anno, de már bánom erősen.) Az a nagy helyzet egyébként, hogy van még vagy száz hasonló kisautója a Greenlightnak, de nem lehet mindent megvenni, illetve majd ha nyerek a lottón, utána lehet. Ha lesz fejlemény e fronton, ígérem, szólok ;)

Címkék: retro film police muscle greenlight

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr1413471391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2018.08.18. 17:11:54

Iszonyú nagy volt a kísértés a Vandura iránt, hogy megvegyem, főleg, hogy bontottként meg is tudtam tapizni. Igencsak finom darab, de végül ellen tudtam állni (még).

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2018.08.18. 21:29:54

@Sam. Joe: És mennyi van még, ami tetszik és kéne...
@mbx porsche: Bogár úr árai szerencsére nagyon barátiak, így még csak azt sem mondhatom, h megfizethetetlenül drágák, és ezért nem veszem meg, ami tetszik. Most komolyan, 3-4 db kurrens HW ára egy darab...?!
süti beállítások módosítása