Gyakran visszatérő vendég a Camaro a blogon, ami annak a ténynek is köszönhető, hogy a HW háza táján is ez a helyzet, ott is sűrűn fel-felbukkan. A 2012-es premierek között is megjelent egy, egy 1981-es példány. Ez azért (is) érdekes, mert az 1970-től 81-ig gyártott második generáció lényegében nem sokat változott a 11 év alatt, 2nd gen Camarójuk pedig eddig is volt, ahogy azt ebben a posztban is mutattam... Erről beszélünk, felül egy 1975-ös, alatta pedig egy 81-es:
Sőt még inkább egy ilyenről, tekintve a motorháztető kidomborítását és az eltérő méretű kerekeket:
A korai és a késői modellek között külsőleg persze felfedezhető pár apró különbség, de nem túl jelentősek. Mindegy, mert így legalább egy újabb darabbal bővülhetett a sor, beszereztem ugyanis ezt is, pirosban:
A kisautó festését nem aprózták el, az új szeleknek megfelelően kellőképp zsúfolt, de mivel ránézésre egy a szériaváltozatnál morcosabb kivitelt mintáztak meg, ez elnézhető a tervezőknek. A hátsó kereket ezúttal sem sikerült az elsőkkel azonos méretűre megálmodni, ami a bliszterből történő kiemelés előtt egy kicsit még zavart, de azóta már nem annyira - valahogy hülyén volt belenyomorítva szegény, elsőre azt is hittem, hogy hibás, ezért vagy nyolcat túrtam, de mind ugyanolyan volt, kibontva pedig magára talált, no problemo. Belül becsövezték, az első sárvédőre kapott valami ki szellőzőket, illetve az egyszerűbb, vízszintes osztású hűtőrács és a front-spoiler is azt támasztja alá, hogy versenyautó lesz ez...
Ha esetleg annak idején valahogy elmulasztottátok volna, errefelé van az újkori reinkarnációja. Szóval összességében rendben van ez (is), annak ellenére, hogy bal hátul a dekorációt egy kicsit elbarmolták, de ezt a kibontás előtt sajnos nem lehetett látni, most annál inkább. De tudjuk be versenysérülésnek! ;) Kellemes pénteket!
Utolsó kommentek