Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Replay - Turkálós Lego Expert Builder 8844

RÁJEN 2010.05.26. 05:26

Nemrég ígértem, hogy lesz beszámoló a Technic helikopterről, hát íme. Kiskoromban ez is megvolt, hasonlóan a korábban bemutatott autóhoz szülinapra vagy karácsonyra kaptam, és hát imádtam. (Most esett le, hogy a sorszáma csak eggyel előzi meg ezét.)

A barátnőmnél hét évvel idősebb készlet másodszori beszerzésébe azonban beletört a bicskám, egy 30 eurós csomagomra valamelyik postás vetett szemet, így inkább nem kockáztattam, elkezdett az összeturkálás terve formálódni a fejemben. Kattints!

Az előző posztban leírtam a metódust, beszerzés apránként, innen, onnan, amonnan, összerakási rajz, fejvakarás, törött elemek pótlása, stb., így most már csak a második végeredményt kell megmutatnom. So, projekt zwo:

Impozáns méretű helikopter lett belőle, amin ugye egy oldalsó kerék segítségével forgatható a rotor, illetve a hozzá fogaskerekekkel és egyéb áttételekkel kapcsolódó farokrotor is, és ne felejtsük el, hogy a két ülés közötti karral - fogaskerekeken és egy láncon keresztül - behúzható a futómű, ahogy az alsó képeken is látható, illetve az mindkét állásában kis pecekkel rögzíthető.

Az ülések támlái állíthatók, de igen kis úton, sok értelme nincs. Van két botkormány is, de funkció nélkül, csak tologathatók előre-hátra... Mivel a mai Technic-eket nem nagyon ismerem, ezért nem akarom azokkal összehasonlítani, és így értékelni, de az érzelmi faktor miatt nálam ennél nincs drágább, szebb vagy jobb. Ez van.

Ezzel a helikopterrel befejeztem a gyerekkori Technic-készletek újrabeszerzését, mert nem volt több :) (Mondjuk azért ezt még úgy elfogadnám, de ez megint más kategória.)

Mindenesetre azért ha a hiányzó elemek közül itt-ott szembejön velem valami, meg fogom venni és pótolom, mert az összhatás elég tarka lett, főleg a hajtómű környékén. Illetve legalább a hosszabb elemeknek illene egyszínűeknek lenni, de szegény ember vízzel főz. Ettől eltekintve újfent nagyon elégedett vagyok magammal... Szép napot!

Címkék: retro lego helikopter

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr592027192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dancergee (törölt) 2010.05.26. 10:51:31

Jópofa, nekem sajna sosem volt technic legom.

A 30 euróból azért megtérült valami anno?

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.05.26. 10:53:40

@dancergee: Az egész megtérült, de így sem esett jól... Kár, hogy neked kimaradt, nagyon jó szórakozás! Még így felnőtt fejjel is.

saabi 2010.05.27. 23:16:34

Ha jól emlékszem, ez a készlet bővíthető volt egy villanymotorral, amit a főrotor alá lehetett beépíteni. Sajnos motorom sose volt hozzá.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.05.28. 09:01:11

@saabi: Na erre nem emlékeztem, de most, h mondod, lehet benne valami. Motorom nekem sem volt soha semelyik legóhoz.
süti beállítások módosítása