Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Patent Porsche péntekre

RÁJEN 2010.09.03. 09:03

A legutóbbi posztok jó részében olyan kisautók szerepeltek, amiket egy kupacban vettem a vateráról egy gyűjtemény felszámolásából, többnyire 6-700 forint között. Ilyen volt a bumszlikerekű Audi és Citroen, a Siku LT és a Matra Bagheera is (plusz egy R5-ös, ami majd később jön, illetve egy Ford pickup ilyen színben, nem mellesleg egy újabb Guisval Celica), de a pakkot egyáltalán nem ezek miatt vettem meg. Hanem egy Majorette Porsche 924-es miatt. A 8 autóért nagyjáből 4 rongyot pengettem, ami nem kevés, de valójában csak ezért az egyért is megadtam volna, így akár úgy is mondhatom, hogy a maradék hét bónusz volt. Az autó történetét egészen biztosan mindannyian ismerjük, a Totalcar (Belsőség, bocs) is megírta már, porsche is hivatkozott rá, ezért a hajtás után jöjjenek a képek!

Szóval akkor a Majorette:

Gyönyörű, szinte teljesen makulátlan darab, hirtelen az egyik kedvencemmé vált. A színe is tetszik. Az ajtaja nem nyílik, de a hátulja igen, a már ismert megoldással. Egy vékony táska van csak a csomagtérben, eredetileg ez ugye nem utazóautó. Mit mondjak még, tényleg egy kis ékszer, ezt is mindenkinek ajánlom!

Porsche jófej módon nem licitált rám, pedig neki simán meg is bocsátottam volna érthető okokból, így könnyedén bezsákolhattam a pár nappal előbb még drágállás okán a játékbolt polcán hagyott 924-est. Velem ilyen azért nem ritkán szokott előfordulni. A végére pár jó kép, tessék csak kattintani, némelyik szép nagyra megnő, majd legalul - szokás szerint - pár sajtóhirdetés 1977-ből:

Péntek van, vége a hétnek, jó hétvégét!

Címkék: majorette

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr402259383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2010.09.03. 19:51:49

Tetszik! Többek közt, azért is, mert nincs túlcsicsázva. Jópofa a piros -műanyag - lámpa, és a felni is nagyon szép. Majorette ügyben nem vagyok túl tájékozott: ez mennyire kortárs modell? Jah, végül is a hátsó nyitható ajtó meg is adja a választ,mert manapság ilyet nem csinálnak....

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.09.03. 20:29:17

@pittlaren: Nem túl kortárs, annyit mondhatok :)

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.09.04. 09:50:35

Ebben a zöld színben 2-3 hete láttam a Cora-ban egy ötös pakk tagjaként. Több régebbi modelljük is felbukkant, így úgy néz ki, elővették a régi modelljeiket, ami szerintem nagyon jó ötlet volt, az viszont kevésbé, hogy csak ötös pakkokba helyezik el őket.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.09.04. 10:15:08

@pman: Ez inkább nekem kékes-ezüst, biztos csal a gépem. Én még nem láttam újként, de ha látom, lehet, h megveszem, nagyon bejön ez a modell.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2010.09.04. 11:11:57

@RÁJEN: Akkor már értem, a "de valójában csak ezért az egyért is megadtam volna" kitételt :-)
süti beállítások módosítása