Nem vagyok egyszerű helyzetben: valami újat kéne virítanom a MB Mitsubishi Evo X rendőrautó kapcsán, ugyanis szerepelt már több betegtársamnál gyűjtőtársamnál (egyszer itt, másszor ott), tehát. Mit tehát? Azt tehát, hogy nem találtam ki semmit, csak igyekszem nem pont ugyanazokat a képeket használni illusztrációként. Ja, és a háttérbe odatettem a "másodpéldányom" :)





A Matchbox és a Tomica megközelítése feltűnően eltér: a festés kapcsán csak annyit mondanék, hogy élénkebbek, fényesebbek a Tomica színei, de itt nem tudnék ítéletet mondani, melyik tetszik jobban, sokkal inkább szembeötlő, hogy a japán esetében hátul is ki van festve minden rendesen, úgy a lámpák, mint az egyéb hátsó fényvisszaverő csíkok, nem beszélve oldalt az ajtókeretekről; a kerekek egyértelműen a Matchbox-on tetszenek jobban, nagyobbak, sportosabbak, vagányabbak, bár ez utóbbi nyilván nem szempont egy zsarunál, de kisautóként igenis számít az ilyesmi; a karosszéria arányai a szememnek szintén a MB-nál kellemesebbek, de a B-oszlop itt kevésbé jó kialakítású, kicsit olyan spórolós ez a megoldás, kár. A Tomica ajtajai nyithatók, ez a funkció a mai MB-ok körében kiveszett, mint a T-Rex. Ugyanúgy, ahogy a rugózás.
Búcsúzóul belinkelem még a korábbi Evo VII-es rendőrömet, ha esetleg az elkerülte volna a figyelmetek, és már köszönök is elfelé: ahoj!

Mint azt sokan tudjátok - és talán még többen nem - az Infiniti a Nissan luxusmárkája, kábé olyan, mint a Hondának az Acura, illetve a Toyotának a Lexus. Az Infiniti G osztálya eleinte átemblémázott Primerák formájában volt elérhető, de a harmadik generáció óta az alapot immár a Skyline adja, mind a sedánok, mint a kupék terén. Ami pedig a G37-es elnevezést illeti, az a 3.7-es lökettérfogatú motorra utal, az elődje a G35 volt, kitalálható, mekkora erőforrással. 


A papír szerint ez egy 2010-es modell, viszont abból a sportosabb változat, amit akár 


Az optikai tuningot leszámítva eget verő különbségek nincsenek a két kisautó között, bár jól látszik a két eltérő iskola - és azt is megjegyezném, hogy többedik alkalommal intézi el a MB a B-oszlopot műanyaggal, holott annak fémből kellene lennie, szóval én ennek annyira nem örülök...

Örülök viszont annak, hogy mindkettőn szépen sikerült kiemelni a részleteket az extra festéssel, és a megszokottól eltérően a piros autó hátsó lámpái is festettek. Örülök ám annak is, hogy egyáltalán sikerült megvenni mindkettőt, ráadásul egyszerre, ráadásul itthon, azaz emberi áron! El is döntöttem, kurrens MB-ot és HW-t többet nem veszek kintről, csakis egészen kivételes esetben, azaz ha mondjuk olyan modell jön ki odakint, amiből Magyarországon biztos nem lesz - láttunk már ilyet. A többit pedig megvárom, istibizi...! Gyertek holnap is, addig is szép napot, jó munkát!




Ezeket az új felniket már ugye láttuk egy Jaguaron, és ahogy már akkor írtam, most is nagyon tetszenek ez alatt, ha innentől minden új Matchbox-típus (leszámítva persze a régebbi autókat) ezzel jönne ki, nekem akár az is megfelelne. No persze a sokküllős sportfelniket is kedvelem, szerencsére azzal szerelt újabb kiadású MB-okat is tudok mutatni nemsokára. A kis Holdenről a fenti (és alábbi) képek mindent elmondanak, csak annyit írnék kiegészítésnek, hogy nem rugózik, nem nyílik semmije, cserébe szép lett a platóborítás, illetve aránylag becsületesen kifestették a részleteket. És elöl az oroszlános embléma felismerhetőségéért külön csók a tervezők hasára! (Vajh' csak én gondolom úgy, hogy ez a szín ezen az orron 

Boldog Nőnapot!


Nem is kell több...
Közvetett módon került hozzám a legutóbb mutatott BMW-k kapcsán már említett kiárusításból két olyan rendőrségi Alfa Romeo, amelyeket egyszer már mintegy
A tegnapi Cobra 11-poszt folytatása a mai, bizonyos értelemben, ugyanis ezúttal is egy német rendőr következik, és bizony ilyesmit is láthattak a német sorozat kedvelői már az autobahn-on. Az 1:43-as modell a High Speed elkövetésében került hozzám pont ugyanonnan, ahonnan a BMW-k, és mivel ebből a típusból 




A
Gutten Tag!
A bajorok BMW E46 jelű, köznapi elnevezésében inkább Hármasként ismert
Annyira
Ha már a Bora Bora címet 



Mit is mondhatnék hát erről a kisautóról? A színét nincs mit dicsérni, szétkerestem a guglit, de így sem találtam még csak megközelítőt sem a való világból - de az is látszik, hogy a neon-zöld erősen kifogott rajtam és a fényképezőn. Ez már a második adag, és az elállított fehéregyensúly miatt lettek ilyen melegek a színek, de a zöld még így sem az igazi. Mindegy, akit érdekel a jó szín, nézze meg az előző tulajdonos posztjában!
A kivitele olyan "szupergétés", egyszerű, de nagyszerű, és a fekete műanyag aljnak köszönhetően alig van súlya. A formája szerintem nagyon állat, de ekkorában nem érvényesül úgy, mint az igaziról készült képeken, itt van tehát az igazi hátulról is, szélesebb papucsokkal - és így ki is derül, hogy a Skoda honnan lopott lámpát hátra:
Na ennyit erről, jók legyetek!


... a Lexus a Gulliver parkolójából az M3-as mellett. Bónusz:
Egy szlovák Audi Párkányból. Jó hétvégét!
A Pontiac GTO Russell Gee motor specialista, Bill Collins, karosszéria-mérnök és John DeLorean, főmérnök közös gyermeke. Azaz Stallone-hoz semmi köze...






Kicsiben, azt kell mondjam, ismét sikerült egy viszonylag visszafogott, és talán pont ezért nagyon is szemrevaló modellt kreálniuk a HW mérnökeinek. Az alap adott volt, a nyitott verzió ugye, ráadásul ez elég jó alap volt, sallangoktól és túlzásoktól mentes. Még a hátsó kereket is sikerült megtartani normál méretűnek, ami bizony kellemes meglepetés. Léteznek egyéb GTO- és Judge-megvalósítások is a gyártónál, amelyeket már itt-ott 
Jövő héten is lesznek szerintem amerikaiak, de már nem tematikus keretek között, illetve végre jön egy újabb Hondás poszt, amit reményeim szerint nem csak én várok annyira. Kellemes napot!
Következik
Megmondom őszintén, sajnáltam kibontani, de a vágy, hogy megtapogassam, győzött. És utána sem csalódtam!


Méretben nem partner a MB-okhoz, azoknál nagyobb minden irányban. Viszont az 1:50 körüli kis 

Az mindenesetre bizonyos, hogy a kisautó teljesen rendben van! Bár nem rugózik, mégis egyértelműen játékra, gurításra termett - bár ebben nálam valószínűsíthetően nem lesz túl sok része, legalábbis ez a terv. Nagyon szépen feldobják az összképet a Lightyear gumik, illetve a szponzorok matricái, a kisautó legnagyobb attrakciója mégis a kacsintós "szemek", amik ugye azt tudják, hogy innen nézve erre néznek, onnan nézve meg arra. És hogy miért vettem meg? Két okból: egyrészt nekem nagyon bejött a film, azóta láttam már vagy kétszer is, nem mellesleg úgy általában is bírom ezeket az animációkat, másrészt pedig most nemrég láttam végre emberi áron, 1400-ért. A hippi VW busz valami nagyobb méretben és puha műanyagból megvan már régóta, VW lévén azt "muszáj volt" beszereznem, de szerintem ez a darab megmarad egyedül, nem tervezem bővíteni a sort. Aztán majd meglátjuk...
Jó, nem a cowboy-ok fővárosáról, illetve nem is Kansasról fogok írni, a bevezető kép mindössze azért lett ez, mert Dodge-okról lesz szó, no nem sokról (ráadásul pittlaren is ellőtte már ezt a poszt-címet korábban, de ez csak utólag ugrott be, amikor már nem volt kedvem új felütést kitalálni). És nem is túl részletesen, mert mindkettő csupán kiegészítés, ugyanis 






A Revin Rebel feliratot viselő Challenger-t láthattátok egyébként már a poszt elején is említett
A cím most arra is vonatkozik, hogy az alábbi három kisautót Amerikából rendeltem. Egy idei ötöspakkban szerepeltek, de nekem csak erre a háromra volt szükségem:

Ford Crown Victoriából ez már a második 
Nem fogjátok elhinni, de ez most megint egy tematikus hét, bár az előző heti témához hasonlóan ezúttal is igen laza lesz a kapcsolat a hamarosan bemutatandó modellek között, mindössze annyi, hogy amerikai típusok következnek. Eheti első szereplőnk nem más, mint az 1970-es Dodge Dart, amelyet egyrészt a Hot Wheels készített el nekünk kicsiben, másrészt megálltam, hogy ne süssem el a Dart Vader-es szóviccet. Mit érdemes tudni a nagyról?




Amilyen kis jellegtelen az igazi autó, annyira jól sikerült ugyanez MB-méretben! Tulajdonképpen semmi extra, csak szerintem baromi jó a szép szín, a fehér tető, a sok fém, a kifestett hátsó lámpák és a gumis kerekek összhatása, nem beszélve a szép mintájú felnikről. Sokszor mondtam már, ilyennek kéne lenni minden HW-nek, sőt MB-nak is! Minimum. A hajtás után további fotók az igaziról - tudom, az évjárat 




Magam is meglepve tapasztaltam, amit az utolsó képen Ti is láthattok felül, hogy az egyik freskón maga a Sötét Nagyúr látható... Jó hétvégét, az Erő legyen Veletek!


Eredetileg ez is egy ötöspakkból származik, noha hozzám már csak magánzóként érkezett. Búcsúzóul mutatok még egy ennél sajnos sokkal rosszabb állapotban leledző Bogarat is, ezúttal Scooby Doo-s dekorációval:
Sajnos - bár jól haladok - még mindig van bőven a listán ebből a kisautóból, valahogy nem akarnak sehogyse elfogyni... Jó hétvégét!
Utolsó kommentek