Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Mini Van

RÁJEN 2015.01.10. 08:00

morris-mini-van.jpgVolt, van, lesz, de eddig ez nekem valahogy mégis kimaradt... A novemberi börzén a "minis" eladónál azonban kézbe fogtam egy ilyet, forgattam, nézegettem, és mondtam magamnak: basszus, ez nekem nincs is meg! De aztán rájöttem, hogy valójában megvolt ez már régen, mondjuk jóval azután, hogy megjelent, de aztán nem tetszett a színe, így túladtam rajta. Aztán szép lassan kezdtek visszajönni az emlékek, azért is mertem simán eladni, mert igazándiból a Lesney Editiont szerettem volna megszerezni, de azzal meg sosem találkoztam normális áron, így az egész elfelejtődött. A bontatlan darabra 1000, a mezítlábasra 500 forintot mondott az ember, így az utóbbit elhoztam egy fillér alku nélkül, úgyis kibontottam volna a másikat is:

IMG_5382.JPGIMG_5383.JPGIMG_5384.JPGIMG_5385.JPGIMG_5386.JPGA British Racing Green (már ha ez a szín az) egy minikombin mókás, de az egész kisautó az. (Nemsokára a HW is kijön egy saját megoldással a témában, sőt igazából már egy speckó sorban régebb óta elérhető, de mainline-ban az első tervezett szín nekem egy kicsit sok.) Kedvelem a Miniket, van is jó pár változatom, de ha mondjuk egyszer oda jutnék, hogy vennem kéne egy igazit, valószínűleg egy ilyen mellé húznám be az ikszet, nem a simához.

Gyakorlottabb olvasóim megszokhatták már, hogy modelltörténetet is írok linkelek néha, amit leggyakrabban úgy szoktam elintézni, hogy ellátogatok a Memories-ra Joe bácsihoz, és amit ő (vagy padawanjai közül valaki) komoly munkával összeszedegetett, rendszerezett, stilizált és képekkel illusztrált, azt simán behúzom. Természetesen így szerettem volna eljárni a kombi Mini esetében is, de legnagyobb meglepetésemre nála még nem szerepelt ez a modell - azt nyilván nem is feltételezem, hogy ne lenne meg neki. Meg úgy egyáltalán is nagyon alulreprezentált a típus a blogján, szólok is neki nyomban, hogy a kedves Mini-rajongók előbb-utóbb használt számítástechnikai eszközöket fognak hozzá befelé hajigálni, ha ezen nem változtat...

A szép zöld kisautó kerekei a Matchbox-szokáshoz híven túlméretezettek, nézzétek csak meg a bevezető képet, de ez olyan nagyon nem zavar. Csak érdekességképp jegyzem meg, hogy a Norev is kihozott nemrég hasonló méretben egy Minit a Retro sorozatának Racing nevű folytatásában, aminél bizony nagyon is jól eltalálták ezt az arányt, érdemes megnéznetek! Szerintem majd legközelebb azt is beszerzem...

Címkék: retro matchbox

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr706881607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása