Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Toljuk a csillagot

RÁJEN 2021.11.20. 11:20

e500.jpg

November 14-e ködös szombat reggelén összepakoltam otthon az _összes_ felesleges bliszteres kisautómat, illetve egy pár régebbi bontott Matchboxot, és ellátogattam újra a Legenda Sörözőbe börzére. A cél az volt, hogy azok közül semmit ne hozzak haza, amit kivittem. Jelentem, sikerült. Egy kis kápé mellett nagyrészt inkább cserélgettem, így sikerült hozzájutni pár olyan darabhoz, amit már régebb óta szerettem volna beszerezni. A sikeres portya első két darabját mutatom ma meg az összesen nyolcból:

img-8860_1.JPG

Na igen, a Mercedes-Benz 500E nagyon hamar kultstátuszba került a gyűjtők körében, több okból is: a modell is izgalmas, a kivitelezés is igen jó, illetve kevés helyen lehet megvenni. Az első szín nem ez volt, feketében jelent meg premiermodellként, de nekem ez az ezüst is oké. HW-szinten nem tudok belekötni. Nem is akarok :) Nem ez viszont az egyetlen Merci, ami velem tartott haza, mert egy régebbi modellt is sikerült behúznom, mégpedig a februárban mutatott 220-as Sedan újabb színvariációját, ezt:

img-8863_1.JPG

Ez is egy csodás versenyautó, és ez a kék szín is nagyon-nagyon jól áll neki, még ha ugyanilyenről igaziban nem is sikerült képet találnom, de valami hasonló azért kétségtelenül létezett:

220.jpg

Na, ezek voltak a Mercik, legközelebb két másik darabot mutatok, majd utána a maradékot ebből a legutóbbi beszerzési körből, de aztán esélyes, hogy egy darabig megint nem lesznek új kisautók, sőt a hideg időjárás miatt motoros posztok sem nagyon várhatók tavaszig. Elmegy a blog téli álomra :)

Címkék: retro mercedes hot wheels

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr3416755022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2021.12.02. 13:53:01

Á, a büdös életben nem lesz ezüst 500E-m. Nem vagyok hajlandó kifizetni érte a skalper árat. Amúgy azért IS kéne, mert teljesen olyan, mint a Taxi 1-ből, a "két gokart". ;-)

www.youtube.com/watch?v=esIqmFzagKQ

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2021.12.02. 16:57:46

@Sam. Joe: Fú, ne is mondd, most ugyanez megy az új HW Sierrával. Andris pont be is kommentálta valahova nagyon érett módon, hogy srácok, ha mindenki megállja, aki talán egy nagyobb kupacot vmelyik üzletben, hogy megvegye mind, akkor könnyebben jut mindenkinek, aki szeretne venni magának. De már most látszik, hogy falra lett hányva ez a borsó... :( Ráadásul az a modell nem is sikerült ilyen jól , mint a Merci.
süti beállítások módosítása