Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (79) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Srácaim kisautói

RÁJEN 2018.07.07. 08:00

muscle-car-1.jpgMilán fiamat még (szerencsére) nem kapta el úgy a kisautógyűjtési mánia, mint engem, ezért is nem lett a poszt címe az eredetileg kitalált "Apádra ütök", nem mellesleg azért sem, mert egy ilyen volt már. De azért szép lassan gyarapodik a saját kollekciója is, bár ő egész más elvek alapján gyűjt (sőt még csak nem is hívja gyűjtésnek): egyrészt az van neki, amit tőlem kap, másrészt neki nem szempont a realitás, annál inkább az, hogy egy kisautó legyen csili-vili, krómos, fényes, aranyszínű, csicsás, mert ezek szerinte a menőség ismérvei. Ezek az övéi jelenleg:

img_0402.jpg

img_0403.jpg

Mint látszik, ezek mindennapi használatos játékok, de az is világos, miért nem az én gyűjteményem részeként mutatom - bár van átfedés, mert a Ram (ami már szerepelt is a blogon) pl. nekem is tetszik, illetve a MB Firebird azért van meg neki is, mert amikor egy börzén a kezembe ugrott egy turkálós dobozból, és úgy voltam vele, hadd legyen neki is legalább egy "igazi" mecsije - főleg hogy ez az egyik kedvenc gyerekkori kisautóm. Így megleptem vele, és örült is neki. A HW Bone Shaker a halálfejes dekor miatt tetszett meg a kölöknek, az átlátszó meg azért, mert átlátszó. Ezt itt lent szerintem valami csoportból vettem párszázért, Shrek miatt gondoltam jó ötletnek, és nem is tévedtem nagyot, bejött a kölöknek:

img_0073_1.jpg

img_0074_1.jpg

A következő Bone Speeder fantázianevű Bone Shaker-reinkarnáció a Burger Kingből érkezett, ez is Miláné:

36027981_10156143300053580_6713027277988298752_o.jpg

Aztán van egy pár másik, amikkel inkább Félix játszik, ilyenekből már mutattam korábban, de ezek is folyamatosan sokasodnak, részben börzés turiból (első kép), részben a KIK-ből, amikor akció van ;)

img-1996.JPG

img-2099.jpg

img-1997.JPG

img-1998.JPG

img-1999.JPG

Ő inkább a munkagépeket szereti. Az International CXT eddig nem volt meg (mármint ebben a változatban, másként igen), de ezt a katonait megvettem magamnak is, ugyanis elég jó kiállású darab lett, főleg ebben a színben tetszik. A hókotró (?) fém aljú, elég masszív darab, kapja is az ívet otthon, de nagyon jól bírja, és a traktor is tartósnak ígérkezik, nagyon nem bántam meg ezeket a beszerzéseket, van ugyanis a kicsinek pár gagyi kínai kis munkagépe is, és azokhoz képest ezek Hubble űrteleszkópok. Ja, egyébként még ez a monster truck is Félixé lett időközben, megörökölte a nagyobb tesójától - és "Gonosz Autónak" hívja ;) A fiaim gyűjteményét láttátok, hasonló posztom szerintem egyhamar nemigen lesz...

Címkék: retro játék matchbox hot wheels

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr7813780874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása