Válaszolnám, ha valaki megkérdezné, minek kellett ez is a meglévő kábé 10 db mellé?!
És mert a különböző filmes tematikájú kisautókat nagyon kedvelem, ez meg ugye Jurassic Parkos, szóval ezért.
Válaszolnám, ha valaki megkérdezné, minek kellett ez is a meglévő kábé 10 db mellé?!
És mert a különböző filmes tematikájú kisautókat nagyon kedvelem, ez meg ugye Jurassic Parkos, szóval ezért.
Az elejére egy kis HW-történelem, érdekes olvasmány. Pár soron keresztül Howard Rees-ről is olvashattok benne, aki a Hot Wheels egyik fő designere volt. Azonban a hetvenes években egy kicsit belefáradt a kisautók tervezésébe. Volt szerencsére egy jóbarátja, Larry Wood, akivel régebben együtt dolgoztak a Fordnak, persze hogy autók tervezésében. Howard felajánlotta Larry-nek, hogy dolgozzon be a Hot Wheels-nek. Wood igent mondott, egy hét múlva már a Mattel alkalmazottja volt. Azóta több mint 40 év eltelt, de Larry azóta is ott dolgozik. A Larry’s Garage sorozat, amelyből megvan egy Mustang, róla kapta a nevét. Illetve több modellen is fel-feltűnik az Elwood név, ami szintén az ő nevéből eredeztethető, mint L. Wood. Legismertebb munkája a Bone Shaker, amely nem mellesleg az egyik legkedveltebb custom-alap. (Itt van egy interjú vele.)
Már többször, több helyen hangoztattam, hogy fantázia-modellekben nemigen utazom. Íme most akkor egy ellenpélda, egy Hot Wheels Minitrek, vagy Minitrek Camper, ahogyan még nevezik, amit – nem véletlen a bevezető – Larry Wood tervezett 1981-ben. Az én példányom a 83-as színvariáció, az első drapp volt. Sajnos a feliratok – és az egész autó is – némileg kopottas, de nekem így is tetszik. Ez az az autó, amiről egyszer régen írtam, hogy az Ecserin nem vettem meg sokért.
Mit mondjak még? Régi blackwall kerekek, nulla rugózás, de lakóautóhoz (vagy inkább alvóautóhoz) képest dinamikus vonalvezetés. Inkább csak két személynek tűnik kényelmesnek, a felépítése pedig a Matra Ranchóra emlékeztet leginkább. De alacsonyabb és szélesebb. Nem nyílik semmije, az üvegek sötétbarnák, a beltér nemigen látszik. Egyébként együtt érkezett a már bemutatott Miradával. Sajnos a tetőablak (illetve az egész ablak-szerkezet) egy cseppet be van esve, de majd talán meg tudom reparálni komolyabb roncsolás nélkül. Hamarosan. Remélem...
Nemigen tudom megmagyarázni, hogy miért, de nagyon tetszik ez a kisautó. Persze, a formája miatt, de nem tudom, az miért jön be ennyire. Bejön, és kész. Nem tartozik szorosan ide, még csak azt sem mondhatnám, hogy valószínűleg ez az autó adhatta a formai ihletet a tervezőnek, de érdemes kattintani, ugyanis a linken a Toyota egy hasonló jellegű prototípusa látható. 1972-ből. (Viccből érdemes a gugli által lefordított változatra kattintani...)
Szép napot!
Megint csak Lornnak kell köszönetet mondanom, ugyanis egy régóta hiányzó Matchbox VW Bogár pótlásában sietett a segítségemre, íme:
Taxis Bogaram volt eddig is, azonban ez a színvariáció hiányzott, mint egy falat kenyér.
Szép napot!
Durván két hónapja volt egy cikk a Totalcáron, amit igen nagy élvezettel olvastam. Egy szép BMW-ről szólt. A Matchbox-verziója ennek a gyönyörűségnek olyan nagyon sosem tetszett (osztva Sam. Joe, a linken látható bejegyzés szerzőjének véleményét), oké, jó lenne, ha meglenne, főleg a rendőr, de ha nagyon akartam volna, már meglenne.
Ünneplés van, megvolt a 300. poszt, de lemaradtam róla, a 301.-nél vettem észre.
Halleluja!!! Tonight we dine in hell...!!!
Erről jut eszembe:
(Tettem egyet a legutóbbi Mercis posztba is, elrejtettem linkbe, meg lehet keresni...)
Na, most már tényleg elég lesz belőlem mára...
Nem is a típus miatt, hanem... Hát látjátok. Auchan-parkoló, tegnap délelőtt.
Gratulálok.
Itt fogalmazódott meg bennem, hogy szeretnék egy Mazdás posztot. Hát íme. Jó ideje kész van, csak pár autót még be kellett fotóznom, hogy ne csak szöveg legyen. Szóval most egy kicsit akkor a Mazdákról. Azokon belül is az RX-7-ről és az RX-8-ról.
Egy gyors pótlás. Megérte várnom, mert a korábbi Aston Martinos posztból hiányzó DB7-esek befutottak. A Matchbox-verziók közül sikerült szerintem az egyik legszebbet megszereznem. British Racing Green. Ez a fajta felni nem a kedvencem, de azt kell mondjam, ebben a színben teljesen jól passzol az autóhoz. A beltér narancs, kormány a jobbon, bár a vezető minden bizonnyal nő, mert nagyon ráhúzta az ülést. Az alja a szokásos feliratokon kívül kapott egy Aston Martin Lagonda Ltd. kiírást is. Egyedül az elején látható emblémát festették ki külön, és ez a kis plusz fel is dobja az összképet. A tetőn egy óriási napfénytető körvonala látható (lenne, ha ilyen képet is csináltam volna, bocsesz).
Folytatás lapozás után.
Két aránylag ritka Hot Wheels kerül ma terítékre – egészen biztos vagyok benne, hogy legalább az egyik igen megosztó darab.
Akkor nagy autó kell. Ésszerű döntés egy kombi Merci, 300-as, tádé. Szép nagy, nem fogyaszt túl sokat, és rendkívül kényelmes.
A rendkívül nagysikerű poszt (nulla komment) folytatása következik. Meglett ugyanis a kék Flareside. Semmi újat nem tudok róla elmondani, ami a narancssárgán narancssárga, az itt kék, egyébként Made in England, és a festés itt-ott el vagy kicsit csúszva, de nekem így is nagyon tetszik.
Még több kép erről és egy másik remek pikapról lapozás után.
Igen, megérkezett, egy hónapot utazott Kínából, de tegnap ideért. Alakul már ez a sor is, a régi Tourist után emitt a limuzin, amit a legutóbbi Zsigulis posztban említettem. Ez már az újabb kivitel, rendkívül modern hűtőráccsal:
További képek lapozás után.
A hasonló című poszt folytatása következik, de bevezetőnek ezt a posztot ajánlom Sam. Joe oldaláról.
Két Corgit mutatok, egyik sem túl gyakori darab, de mindkettő egy-egy általam kedvelt típust formáz meg. Ugrás után.
Itt írtam, hogy megmutatom őket. Kicsomagolás után vettem észre, hogy mindkettő hátrahúzós, így eszembe is jutott, hogy amerre tart a mai kisautógyártás, lassan talán a Mattel is felfedezi ezt, és innentől mindegyik autóját így gyártja majd.
Nem célom, hogy a gyűjteményemben minden lehetséges gyártótól legyen valami, de amikor úgy jön ki a lépés, külön öröm, amikor egy-egy újabb típussal bővül a repertoár. Jó múltkor a Racing Champions-os GTO volt ilyen újdonság, most pedig az első Muscle Machines modell is beköszönt. Ráadásul egy tuningolt Subaru Impreza formájában.
Vagány kis gép, autentikus festéssel, passzentos aranyszínű csillagfelnikkel, sportos kiegészítőkkel, és mindez remek kidolgozási minőséggel. A képeket pont nem látszik, de ez nem versenyautó, a kalaptartón ugyanis két komoly hangszóró és két komoly erősítő pihen.
A motorháztető felnyitható, alatta ott figyel a csili-vili motor. Belül piros sportülések dobják fel a hangulatot, illetve az ezüstre festett középkonzol. Hátulra pedig jutott egy komoly légterelő (oké, ez talán lehetett volna szerényebb) és egy durva kályhacső.
Nekem tetszik. Folytatás is van, lapozz!
Már megint sikerült egy olyan filmet megnéznem, amelynek minden perce a szó legszorosabb értelmében odakötözött a fotelbe. Fent van a tartalma, fotók, szirszarok, nézegessétek. Lapozás kell, tovább gomb alább.
Ismét eladóvá vált pár kis járgányom. Rövid ismertető és (irány)ár mindnél van, kérésre tudok plusz képeket küldeni. Akár csere is szóba jöhet, de most egy kicsit jobban jönne a kápé... Lapozz!
MB Pontiac - igen jó, de nem makulátlan állapotban (angol, nem túl gyakori darab). 1500 t
MB motorszállító utánfutó magában - elég kopott állapotban. 300 Ft
Hát ezek.
Jó húsz napja volt az utolsó, most nézem. Be is véstem magamnak egy fekete pontot. Ez a Hófehérke a budaörsi Kika előtt álldogált tegnap - a MB és a HW megvan belőle:
Tudtátok, hogy mellette az Intersportban van egy igen nagy játéküzlet? Vettem ott két Welly-t, majd a napokban kirakom őket.
Idegen helyekről. Az első a PTinfóról. Nem vagyok oda annyira a kötött pályásokért, de ez a barcelonai videó csodálatos. A másik pedig teljesen más, de szintén nagyon látványos: Zombie Apocafest a flickr-ről. Tocsogós :)
Bónusz stormtrooperek szintén a flickr-ről itt. És még a wildammóról is. Ezek állatok...
Ez a hét jórészt a Volkswagenek jegyében telik, legalábbis itt a blogon. Az a komment érte múltkor a HW-féle kis Karmannt, hogy az arányai nem az igaziak. Nem nagyon tudok ezzel vitatkozni, inkább mutatok egy olyat, ami ebből a szempontból (is) teljesen rendben van. Nem mintha a Matchbox-szal vagy a Sikuval gond lenne, de ez a darab talán még azoknál is szebb lett.
Úgymint Hot Wheels Beach Bomb Too, kétszeresen. Sajnos egyik sem az eredeti (az horror, árban, ez a bliszteres darab pl. 475 dolcsi, 1968-ból, én kérek elnézést), hanem egy-egy későbbi re-issue (Neo Classic-sorozat, a pink 2006-os, a zöldes-aranyos 2007-es), de így is nagyon tetszenek.
A színek gyönyörű ragyogóak, a részleteket is kifestették - és mindkét autó rugózik, ami a Hot Wheels-től nem túl gyakori feature. A rugózást ráadásul úgy oldották meg, ahogy a Majorette-nél szokás, kis ruganyos fémpálcákkal.
Sikerült, végre egy passzentos fényhíd került a rendőrségi VW buszra! Íme:
Leszedtem a csíkokat oldalról, egy-egy telszám lesz még rajta, a tetején egy nagyobbacska szám és kész...
Utolsó kommentek